Matrícula a l’Escola d’Estiu d’Educació Infantil 0-3 anys

Tramitar

Objecte del tràmit: Matrícula a l’escola d’estiu infantil que organitza el Servei d’Educació, per a infants entre 0 i 3 anys, durant els mesos de juliol i agost.
Codi SIA: 3017549
Àmbit de responsabilitat: Educació.
Qui ho pot demanar: Famílies amb infants entre 0 i 3 anys.
Requisits a complir: Les famílies que sol·licitin el servei d’escola d’estiu infantil durant el mes de juliol, han de complir el requisit de tenir infants entre 0 i 3 anys que hagin estat escolaritzats
durant el curs 2025-2026 a una de les següents escoles infantils públiques de Maó:
- EI Cap de Creus
- EI Es Busquerets
- EI Es Passerells
- EI Fort de l’Eau
- EI Sant Climent
- EI Magdalena Humbert

Durant el mes d’agost, també podran sol·licitar el servei d’escola d’estiu infantil les famílies amb infants entre 0 i 3 anys que hagin estat escolaritzats durant el curs 2025-2026 al centre CC La Salle de Maó.

Documentació a presentar: - En cas que la matrícula es formalitza en representació d’una altra persona, s’ha de presentar el document de representació adjuntant el DNI de la persona sol·licitant, segons model normalitzat.
- DNI de l’infant participant o llibre de família.
- Targeta sanitària de la persona participant.
- Certificat laboral signat i segellat per l’empresa segons model normalitzat.
- Títol vigent de família nombrosa/monoparental, si escau.
- Documentació que acrediti situacions especials: resolució judicial, ordre o sentència d’allunyament o altres circumstàncies dels tutors legals com pot ser un canvi de residència, baixa mèdica, etc.

On es pot realitzar el tràmit: Presencial: a les oficines de l’edifici Principal de Guàrdia, Plaça Constitució, núm. 13, Maó de 10 a 13.30 h
Per telèfon (només informació):
Per correu:
Per FAX (només informació):
Correu electrònic:
Altres:
Plana web: www.ajmao.org / www.carpetaciutadana.org

Què ha de demanar el ciutadà:
Terminis de ciutadà: del 24 d’abril al 6 de maig de 2026.
Terminis de l'administració: 10 dies
Tarifes aplicables: veure observacions.
Resposta al ciutadà:
Marc legal: Bases que regeixen els criteris d’admissió a l’escola d’estiu d’educació infantil 0-3 anys, 2026.
Sentit del silenci administratiu: Desestimatori.
Observacions:
Tarifes aplicables:
La taxa serà la que figura a l’Acord de Preus Públics número 25:

Escolarització bàsica juliol 162,00 €
Menjador juliol 73,25 € *
Escolarització bàsica agost 275,00 €
Menjador agost 99,00 € *
Servei de guarda de 14.00 a 15.15 h 35,00 €/mes

Aquestes taxes són per període complet, sense possibilitat de matrícules i pagaments proporcionals per setmanes o quinzenes.


*El servei de menjador és gratuït per als infants d’EI1 (nadons). En aquest cas, les famílies hauran de portar el menjar.



 
© Consell Insular de Menorca - Pl. Biosfera, 5 - 07703 MAÓ
Està prevista una actuació per millores tecnològiques a aquesta pàgina web i a la Carpeta Ciutadana. No es podran realitzar tràmits electrònics des de dimecres 13 de maig a les 14 h., fins dilluns 18 de maig a les 8 h. Lamentam les molèsties.

Tancar missatge
No tornar a mostrar